Toimitusehdot

1. Omat henkilötietosi
2. Hinnat
3. Toimitustavat, -kulut ja -ajat
4. Maksutavat
5. Lähetysvastuu
6. Palautusoikeus
7. Reklamaatiot
8. Takuu
9. Muuta

1. Omat henkilötietosi

1.1 Rekisteröinti

Jotta Musacorner Oy kykenee täyttämään velvoitteensa myyjänä, tulee Sinun asiakkaana tutustua seuraaviin ohjeisiin ja noudattaa niissä annettuja osto- ja toimitusehtoja:

Asiakas kirjautuu Musacorner Oy:n asiakasrekisteriin antamalla nimensä, osoitteensa, puhelinnumeronsa ja sähköpostiosoitteensa.

Asiakas valitsee itselleen käyttäjätunnuksen ja salasanan sekä

Antaa Musacorner Oy:lle suostumuksen tallentaa henkilötietonsa Musacorner Oy:n asiakasrekisteriin.

Huom. jos sinulla on ollut käyttäjätili vanhaan verkkokauppaamme, niin luo ystävällisesti uusi. Jos sinulla on kysyttävää liittyen vanhaan käyttäjätiliisi tai tilauksiisi, niin autamme mielellämme.

1.2 Luottamuksellisuus

Musacorner käyttää asiakasrekisteriään myös markkinointitarkoituksiin. Asiakas saa tiedotteita uutuustuotteista sähköpostiosoitteeseensa. Henkilörekisterilain mukaan asiakas voi halutessaan tarkistaa, muuttaa tai pyytää poistamaan Musacorner Oy:n rekisterissä olevat henkilötietonsa. Asiakas voi kieltää henkilötietojensa käytön markkinointiviestintään ilmoittamalla siitä sähköpostitse verkkokauppa(at)musacorner.fi.

Musacorner Oy:n asiakasrekisteri on luottamuksellinen. Musacorner ei luovuta asiakasrekisteritietoja yhtiön ulkopuolisille tahoille.

1.3 Turvallisuus

Asiakkaan tulee huolehtia siitä että hänen käyttäjätunnuksensa ja salasanansa eivät joudu sellaisten ulkopuolisten tahojen tietoon, joilla ei ole oikeutta tilata tavaraa asiakkaan lukuun.

2. Hinnat

2.1  www.musacorner.fi verkkokaupan hinnat on ilmoitettu euroissa ja ne sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Varaus painovirheisiin huomioitava. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Emme vastaa mahdollisista hinta- tai tuotetiedoissa esiintyvistä virheistä. Pidätämme oikeuden purkaa kaupan, jos hintatiedoissa on selkeä virhe.

Uusiin tuotteisiin sisältyy 24% alv. Käytetyissä tuotteissa ei ole vähennettävää alv:ta. Valitettavasti emme voi vähentää arvonlisäveroa Ahvenanmaalta tehdyistä tilauksista.

2.2 Verkkokauppamme ja myymälämme hinnat saattavat poiketa toisistaan. Pidätämme oikeuden olla hyvittämättä erotusta ristiriitatilanteissa.

3. Toimitustavat, -kulut ja -ajat

3.1 Toimitustavat ja -kulut

Asiakas voi valita Ostoskorissa tilauksensa toimitustavan, vaihtoehtoina ovat:

  • Nouto myymälästä: 0 euroa/tilaus
  • Matkahuollon Lähellä-paketti – nouto lähikaupasta/-kioskista/Matkahuollon toimipisteestä/Matkahuollon pakettiautomaatista: 9 euroa/tilaus (ei käytettävissä laskulla tilattaessa)
  • Matkahuollon Kotijakelu (jaellaan suoraan asiakkaalle): 12 euroa/tilaus
  • Download-tuotteet: 0 euroa/tuote
  • Ilmainen toimitus Matkahuollon noutopisteisiin yli 150 euron tilauksissa (voimassa toistaiseksi)

3.2 Toimitukset Matkahuollon kautta

Kokonaispainoltaan alle 30kg painavat lähetykset toimitetaan Matkahuollon Lähellä tai XXS -pakettina asiakkaan postinumeron perusteella valitsemaan lähimpään Matkahuollon jakelupisteeseen, joita on kaikkialla Suomessa esim. R-Kioskeissa, K-Market -myymälöissä, sekä Matkahuollon asiamiespisteissä, tai pakettiautomaattiin, joita on suurimmissa marketeissa ym.

Jos tilauksesi ei mahdu Matkahuollon pakettiautomaattiin (maksimikoko 700 x 402 x 576 mm), niin toimitamme sen oletuksena sinua lähimpään muuhun Matkahuollon toimipisteeseen.

Voit myös lisämaksusta valita toimitustavaksi Matkahuollon jakorahdin. Jakelu tapahtuu arkipäivisin, myös iltaisin.

Lähetämme tilaajalle sähköpostitse ilmoituksen, kun tilaus on lähtenyt varastostamme. Lähetysilmoitukseen sisältyy pakettikohtainen seurantanumero, jonka avulla toimitusta voi seurata www.matkahuolto.fi -verkkosivulta.

Jakopaketin enimmäismitat:

  • paketin enimmäistilavuus 0,5 m³
  • paketin enimmäispaino 55 kg
  • yhdessä lähetyksessä enintään 5 pakettia
  • lähetyksen yhteistilavuus enintään 2,5 m³

Saapumisilmoitus tekstiviestinä:

Tilaaja voi aktivoida tilauksen yhteydessä SMS-vahvistuksen antamalla matkapuhelinnumeronsa, jolloin lähetyksen saapumisesta Matkahuollon noutopisteeseen tulee ilmoitus tekstiviestinä tilaajan matkapuhelimeen. Lähetystä noutaessasi ota mukaan matkapuhelimesi, johon saapumisviesti on tallennettu, sekä henkilötodistuksesi. Kun SMS-vahvistus on aktivoitu, saapumisilmoitusta ei lähetetä postitse. Varmista matkapuhelinnumeron oikeellisuus tilauksen yhteydessä!

Ahvenanmaalle toimitamme tilaukset Postin kautta.

3.3 Toimitusajat

Käsittelemme tilaukset aukioloaikojen puitteissa.

Tuotteen saatavuus on ilmoitettu verkkokaupassamme erikseen kunkin tuotteen kohdalla.

  • Heti saatavilla: omassa varastossamme olevien tuotteiden toimitusaika Matkahuollon noutopisteisiin on 1 – 2 työpäivää ja asiakkaalle asti jaeltuna 2 – 3 työpäivää (ei koske Ahvenanmaata). Noutotilaukset ovat noudettavissa yleensä tilauspäivänä (myymälämme aukioloaikojen puitteissa). Omassa varastossamme olevat tuotteet ovat yleensä myös nähtävissä ja/tai kokeiltavissa myymälässämme.
  • Keskusvarastotuotteiden osalta toimitusaika on tyypillisesti 4-14 työpäivää, tavarantoimittajien varastovarauksella.
  • Download-tuotteiden toimitusaika on 24h, maahantuojien varastovarauksella (arkipäivinä).
  • Kysy saatavuus: Tuote on tilattavissa, mutta sen saatavuus vaihtelee. Kysy lisätietoja: verkkokauppa(at)musacorner.fi
  • Ei saatavilla: Tuotetta ei ole tilapäisesti saatavilla tai se on poistunut valikoimastamme. Kysy halutessasi lisätietoja: verkkokauppa(at)musacorner.fi
  • Ennakkotilaus/Lisää tulossa: ennakkoon tilattavien tuotteiden toimitusaika vaihtelee. Kysy lisätietoja.

Tuotteiden lähetyspäivät maanantai – perjantai. Lähetämme tilaajalle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan tilaajalle sähköpostitse/puhelimitse.

3.4. Minimitilaus

Minimitilaus on tällä hetkellä 10€.

4. Maksutavat

4.1. Maksupalvelutarjoajat:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Paytrailin kautta saatavilla olevat maksutavat:

  • Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  • Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Lasku ja Jousto (toistaiseksi poissa käytöstä). Huom. lasku lähetetään heti tilauksen jälkeen!
  • Korttimaksaminen: Visa, Mastercard ja American Express
  • Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

  • Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/100 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
  • Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Jotta sinulle voidaan tarjota Klarnan maksutapoja, välitämme sinusta tietoa Klarnalle, kuten yhteystietosi ja tiedot tilauksesta, jotta Klarna voi arvioida, voidaanko sinulle tarjota eri maksutapoja, ja tarjota sinulle sopivat maksutavat.

4.2. Lasku

Tarjoamme 14.8.2023 alkaen vakavaraisille tilinpäätöstietonsa joko meille tai Patentti- ja Rekisterihallitukseen toimittaneille yhteisöille, kunnille ja valtioille, sekä suurlähetystöille mahdollisuuden ostaa laskulla. Yrityksille ja yhteisöille ainoastaan ennakkolasku. Ennakkolasku tulee suorittaa kolmen arkipäivän kuluessa tilauksesta! Muista syöttää y-tunnus ja ilmoita tarkemmat laskutustiedot (viitteet, verkkolaskuosoite, välittäjätunnus jne.) lisätietoja-kentässä.

5. Lähetysvastuu

Lähettäjä vastaa lähetysriskeistä. Toimittaessamme tilauksen Sinulle, tavarat ovat kuljetuksen ajan meidän vastuullamme. Jos palautat tavaraa meille, palautettavat tavarat ovat kuljetuksen ajan Sinun vastuullasi.

Avaamme ja testaamme kaikki meiltä tilatut kitarat ja (putki)vahvistimet, jotta voimme olla varmoja, että ne ovat kunnossa lähetyshetkellä.

5.1. Kuljetusvahingot

Jos huomaat pakettisi vaurioituneen kuljetuksessa, tee välittömästi vahinkoilmoitus Matkahuollon-noutopisteeseen. Jos huomaat vahingon vasta avattuasi paketin, palauta lähetys meille kokonaisuudessaan Matkahuollon kautta asiakaspalautuksena. Jos kaipaat lisätietoja, soita 050-3659509 arkisin klo 11 – 14.

6. Palautusoikeus

Voit palauttaa tilaamasi tuotteen 14 päivän sisällä tilauksen vastaanotosta. Tuote on palautettava käyttämättömänä, moitteettomassa kunnossa, alkuperäisessä pakkauksessaan kaikkine varusteineen. Palautettavia tuotteita ei saa lähettää postiennakkona tai jälkivaatimuksella.

6.1 Poikkeus palautusoikeuteen

Palautusoikeus ei koske erikoistilattuja tuotteita, metritavarana myytäviä tuotteita, ”kulutustavaroita” kuten kielet, kapulat, rumpukalvot, plektrat, putket ja lamput, piirustuksia, kirjoja, sinetöityjä tuotteita, CD/DVD-levyjä, tietokonetuotteita ja -ohjelmia, lataustuotteita, käytettyjä tuotteita, myyntitilituotteita, poistotuotteita, vioittuneita tuotteita, eikä oheis/huolto/trimmaus-palveluita.

6.2 Kauppahinnan palautus

Musacorner Oy maksaa palautetun tuotteen kauppahinnan asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille 30 päivän kuluessa palautuspäivästä. Musacorner Oy pidättää oikeuden tarkastaa ja hyväksyä palautuslähetykset. Jos palautettu tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa, Musacorner Oy pidättää oikeuden vähentää tuotteen arvon alentuminen tai puuttuvien varusteiden arvon asiakkaalle palautettavasta kauppahinnasta.

6.3 Palautusohjeet

Jos palautettava tuote vastaa nettikaupassa annettua kuvaustaan, eikä ole viallinen yksilö tai mikäli lähetys on jätetty noutamatta, sinun tulee maksaa palautuksen lähetyskulut; mutta jos sait jotain muuta kuin tilasit tai jos tilaamasi tuote on viallinen palautus on tietysti sinulle maksuton.

Jos siis haluat palauttaa jonkun tilaamasi tuotteen, tee ilmoitus meille sähköpostitse: verkkokauppa@musacorner.fi! Ilmoita viestissä tilausnumero ja palautuksen syy.

Emme vastaanota palautuksia, joista ei ole ilmoitettu meille etukäteen!

Huomioi, että tuote on Sinun vastuullasi palautuskuljetuksen ajan. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen tehdaspakkaukseensa kaikkine mukana tulleine pakkausmateriaaleineen, varusteineen ja käyttöohjeineen. Lähetä tuote mieluiten samassa suojapakkauksessa, jossa vastaanotit sen Musacorner Oy:ltä tai suojaa se muulla tavoin. Osoitetarroja tai teippejä ei saa kiinnittää suoraan myyntipakkaukseen. On suositeltavaa säilyttää alkuperäinen suojapakkaus ainakin 14 päivän palautusajan.

7. Reklamaatiot

7.1 Huomautusaika

Musacorner Oy noudattaa Kuluttajansuojalain mukaista huomautusaikaa, joka on 2 vuotta tavaran vastaanottamisesta. Lisäksi tarjoamme tuotteillemme takuun kohdassa 8. mainituin ehdoin.

7.2 Tuotteen virheet ja vahingoittuminen

Musacorner Oy vakuuttaa, että tuotteet ovat virheettömiä niiden toimitushetkellä. Jos tuote kuitenkin on viallinen tai vahingoittunut vastaanotettaessa, sitoudumme korjaamaan virheen veloituksetta. Tuotteen palautusohjeet on kerrottu kohdassa 6. Poikkeuksena näihin ohjeisiin: 2 vuoden huomautusajan puitteissa tuotteen alkuperäispakkausta ei edellytetä.

7.3 Vahinkoilmoitus

HUOM! Vahingosta on ilmoitettava välittömästi kun se on havaittu. Näkyvät kuljetusvauriot Ilmoitetaan vastaanotettaessa Matkahuollon noutopisteeseen tai Musacorner Oy:n asiakaspalveluun. Lähetyspakkaus on säilytettävä vahinkoilmoitusta varten. Näkymätön vaurio: Ilmoitetaan Musacorner Oy:n asiakaspalveluun välittömästi kun vika on havaittu. Asiakaspalvelun puh 050-3659509 arkisin klo 11 – 14.

7.4 Huomautuksen hyväksyminen

Kun olemme hyväksyneet tuotetta koskevan huomautuksen tai virheilmoituksen, vaihdamme tuotteen uuteen tai palautamme sen kauppahinnan asiakkaan toiveen mukaisesti. Katso palautusohjeet kohdassa 6.

7.5 Erimielisyydet

Tuotteen virheellisyyttä koskevat erimielisyydet ratkaistaan Kuluttajariitalautakunnan välityksellä.

8. Takuu

8.1 Takuuaika

Verkkokauppamme tuotteilla on vähintään 2 vuoden takuu valmistus- ja raaka-ainevirheiden osalta. Alkuperäinen kuitti toimii takuutodistuksena.

Vioista on ilmoitettava välittömästi kun ne on havaittu.

8.2 Poikkeukset.

Takuu ei kata:

  • Kaiutinelementtejä, joiden puhekela on palanut tai vaurioitunut
  • Vikoja jotka johtuvat laitteeseen kajoamisesta tai virheellisistä kytkennöistä
  • Liukusäätimiä, hehkulamppuja, vahvistinputkia ja muita vastaavia kuluvia osia
  • CD/DVD-laserlukupäitä, joiden toimintahäiriöt johtuvat pölyyntymisestä tai likaantumisesta
  • Akkuja ja paristoja
  • Ammattikäytössä olevia laitteita
  • Normaalikäytössä kuluvia tarvikkeita

Takuu ei korvaa lähetys- ja matkakuluja.

8.3 Korvaus

Musacorner Oy ei ole korvausvelvollinen asiakkaalle koituvista henkilö-, omaisuus- tai muista tappioista tai vahingoista. Takuuehtoja koskevat erimielisyydet ratkaistaan Kuluttajariitalautakunnan välityksellä.

8.4 Virheelliset takuuvaatimukset

Tuotteen takuu raukeaa, jos tuotteeseen on kajottu, sen ulkonäköä, rakennetta tai toimintaa on muutettu ilman Musacorner Oy:n antamaa hyväksyntää. Jos asiakas toimittaa takuuseen vedoten tuotteen korjattavaksi tai palauttaa sen, ja ilmenee, että kyse ei ole kohdan 8.1. mukaisesta valmistus- tai raaka-ainevirheestä, veloitetaan tuotteen vianmääritys- ja korjauskustannukset asiakkaalta. Kulut veloitetaan vaikka tuotteesta ei löydy vikaa tai vika on aiheutunut käyttäjän tuottamuksesta

9. Muuta

9.1 Cookies (evästeet)

Cookie eli eväste on pieni tekstitiedosto, jonka verkkosivusto pyrkii tallentamaan nettiselaimesi välimuistiin. Monet verkkosivustot käyttävät evästeitä helpottamaan sivujen selailua. Evästeiden avulla on mahdollista jäljittää asiakkaan verkkovierailuja.

Evästeitä on olemassa kahta päätyyppiä. Toinen evästetyyppi tallentuu pysyvästi tietokoneelle, ja näitä evästeillä pyritään helpottamaan toistuvia vierailuja samassa nettiosoitteessa. Toinen evästetyyppi on istuntokohtainen, eli se on selaimen välimuistissa vain kulloisenkin vierailun ajan esim. huolehtimassa sivuston esityskielestä. Tällainen eväste poistuu tietokoneen muistista kun nettiselain suljetaan.

Jos nettiselaimesi asetukset estävät evästeiden käytön, et voi jättää tilauksia Musacorner-verkkokaupassa. Tarkista selaimesi asetukset, jos haluat jättää tilauksia.

Toimitusehdot päivitetty 13.11.2023 ©.